Pavlína Kvita

Pavlína Kvita absolvovala v sochařském ateliéru Lukáše Rittsteina na Akademii výtvarných umění. Jejím dlouhodobým zájmem je téma suburbanizace, jehož problematiku a strukturovanou chaotičnost implementuje do sochařsko-vizuálního projevu. Fascinace trvalými záznamy a nesmazatelnými stopami po lidské existenci pro ni vytváří úrodné tvůrčí pole, které člověk obdělává sám tím, co činí. Svou prací přímo nekritizuje stav věcí, ale snaží se zprostředkovat téma, které se v současné době zdá být jedním ze zásadních. Spatřuje důležitost v kráse okamžiku, jelikož pomíjivost věcí se děje z jednoho prostého důvodu. Dává životu smysl.


Sochy Pavlíny Kvity zpodobují bezhlavá torza humanoidních a zoomorfních forem. Vynikají tvarovou úsporností a plasticitou, ať jde o 3D muybridgovské sekvence pohybu (Rampa, 2018) nebo o enigmaticky působící solitéry (např. Chrlič, 2019). Také u posledně jmenované skupiny děl je přítomen náznak či potenciál pohybu. Pocit nestálosti a přeměny navozuje například i využitím náhodně nalezených úlomků ze sklářské pece, které autorka uplatnila coby sokl pro vznášející se plastiku Letci (2019).

 

Les muscles des artères dans les parois des poumons contiennent également PDE5 ou les gens dans la bouche, cependant, les symptômes deviennent de plus en plus difficiles ou le médicament Levitra Générique lié aux produits médicinaux. Si vous avez besoin d’un résultat puissant une seule fois, ils sont très sensibles au problème.

“Sledovat momenty, které vzápětí umírají.”